zaterdag 6 april 2013

Holy Hollibaugh ZD 52

De template van deze week is er een met ronde vormen die Erin wonderbaarlijk genoeg niet fijn vind. Ik vind net de ronde vormen veel fijner om te tanglen omdat je er dan mooi bloemen in kunt plaatsen en ronde tangles enz. Als extra opdracht was aan de template nog toegevoegd dat er een hollibaugh string overheen moest, om de ronde vormen te doorbreken. Dat vond ik een lastige. Zeker als ik naar het voorbeeld kijk van Erin. Ik heb er het onderstaande van gemaakt, ik weet niet of dit helemaal de bedoeling was van Erin, maar ik vind dit resultaat mooi geworden, en heb met veel plezier deze zendala gemaakt.

This weeks template is one with lots of circles. Yes I love that. Erin told us she doesn't like round zendalas with lots of circles. Strrrrange..... For me circle and round space are the sumum to tangle on. I love those spaces. Because you can tangle so beautiful with flowers on these spaces. 
As an extra challenge we had to do hollibaugh as string on top of the template to mess up the circles and bring some chaos into the template. That was the difficult part form me. I looked at Erins drawing. I don't know if this is what Erin meant, but this is what I made of it. Hope you all like it.

Happy tangling and have a great weekend.....

13 opmerkingen:

  1. You are amazing! I love how you think and what you achieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love what you did with this template! So creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Holy Mackerel!!!!!! Very inventive. A bit like extreme sport for doodlers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a clever way to do the dare. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind hem geweldig!
    wat een leuk idee!
    ik vind ronde vormen ook altijd veel fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh man, I LOVE how you tackled this challenge! Wonderful to do Hollibaugh over top and tie it into the tangle name!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wonderful tile/dala! i also love circels a lot and can't understand how you can't love them in zentangle :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is erg mooi geworden Diana! De manier waarop je Hollibaugh hebt gebruikt is erg creatief en daarbij goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so beautiful, I love the little red hearts. A great composition.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een leuke creatie gemaakt en apart met die hollibaugh er zo doorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is sooo neat! I love the way the words spill over the template.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. like what you did with this very creative.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very cool idea for the hollibaugh! I like all the textures in the tangles as well!

    BeantwoordenVerwijderen